maanantai 30. marraskuuta 2009

ISOLLA RAHALLA

Saa nähdä mitä näistäkin tulee... Taannoin pohdin blogissani kuinka raha ja hyvä elokuva eivät tunnu lyövän kättä päälle.
Tulossa on useakin mielenkiintoinen tarina, joka on tehty jättibudjetilla ja massiivisella tehostelataukselle. Nähtäväksi jää miten ne ovat näissä tapauksissa vaikuttaneet elokuvien sisältöihin.

Henkilökohtaisesti rakastan kreikkalaista mytologiaa ja fantasiaa, joten toivon parasta, pelkään pahinta...

Prince of Persia



Clash of the Titans

2 kommenttia:

  1. Mä olen ainakin ensimmäisen trailerin perusteella varovaisen optimistinen tuon Prince of Persian suhteen. Videopeleihin perustuvat leffat eivät juuri ole vakuuttaneet, mutta toisaalta Persian prinssi (ainakin toi ajan hiekka -trilogia, johon tämä leffa perustuu) on ihan törkeän hyvä pelisarja ja miehitys ei voisi action-spektaakkeliin olla parempi. Mutta mä nyt jaksoin katsoa haukottelematta Hitmanin ja Max Paynen, joten ei mun mielipiteisiin kannata kauheasti näissä asioissa luottaa...

    VastaaPoista
  2. No juu. Se on vähän mitä siltä elokuvalta haluaa ja kaipaa. Mä oon yleensä aika lepsu noitten äksöntrikkihärpäkkeiden kanssa, mut kaikkea en kuitenkaan sulata, kuten G.I. Joe osoitti.
    Kyllähän mulle osui ja uppos X-men trilogia, Hulk, Ironman ja Trandformers etten mä nyt ihan takakiree näitten kans oo, mut kyl siellä joku juonen tapainen tulisi olla ;)

    VastaaPoista